Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Wednesday 20 April 2011

Kfine aku nak start ni je aku dah rase mcm tkd mood dah. Knp aeh aku tkd mood? Sbb esk malam aku dah balik hostel. Nasib baik lah mama yang anta aku balik hostel. Dpt lah stay lame siket dkt rumah. If naik bus, tgh hari gitu dah kena gerak. Haish ==

Ingat kan dapat lah jmp mirul lagi before balik hostel, ni dia keja pulak. Nak ajak dia meet pun mcm takut je nak ckp sbb skrg ni dia lain siket. Ckp siket je nak angin. Aku dah pelik dah, pmpn ke laki sbnanye yang datang bulan ni Haha. Aku pelik dgn dia skrg, madah nak berangin je. Datang bulan ke ape aeh? Hihi ntah lerrr :P Tk maw marah aeh if bace.

Aku rase buat sementare waktu ni mmg blog aku agak tergendala lah sbb aku nak final dah sabtu ni. Well, nak pointer tinggi lah katekan, kena lah study hard siket. Cewah common test harituh pun hampeh ni cite lagi nak gebang kan Kfine aku sedar aku mmg kureng pandai Tskk :'( Please doakan aku dpt result yang terbaik nnt k. Please please please.