Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Thursday 21 April 2011

Good morning :) Harini aku bangun awal gila. Kfine aku taw aku jakun sbb aku bangun awal. Korang tk mcm aku ke? K kesian aku kan kan :| Aku ni subhanallah, tk taw nak ckp ape. Kalau dah tido mmg ssh nak bangun. Kalau boleh mmg aku nak tido je sampai malam Hehe. Ni pun sbb aku datang bulan k (open minded lah siket aeh). Boleh lah tido lame-lame. If tk, aku mmg bangun awal. Bangun awal dalam erti kate aku lah aeh. Hehe tk paham? Buat-buat paham sudah lah.

Harini dgn sukacita nye aku bangun pkl 7:00 pagi. Whoa awal nye. Aku bangun je terus rase mcm nak senyum je. Motif? Err sbb aku bangge dpt bangun pagi dkt rumah Haha :D Biase nye aku ni rajin bangun awal dkt hostel je. Org lain tk bangun, aku dah bangun dah. Tp aku tunggu semua org bangun dulu baru aku pegi mnd sbb aku ni penakut nak mampos Haha. Dkt hostel toksah nak cakap lah, mmg nak tido siket pny ssh tp nak bangun hamboi sng betul. Hangin aku kengkadang tuh. Yelah aku ni bkn nye boleh tk cukup tido, nnt mule lah moody je.

Aku tk suke bile aku moody. Sbb nye nnt semua aku tkd mood nak buat. Even aku nak makan sekalipun. Mmg tk lah aku makan kalau aku tgh moody. Teruk kan? Hah tulah perangai mengada-ngada aku. Sbb tulah aku ni kurus je. Berat aku just 40 something je kott. Haha serious keding gila. K tk payah nak terkejut sgt lah kan. Relaks je sudah :| Aku sendiri pun terkejut, korang tk payah nak buat-buat terkejut pulak (sedih, nak gemok) Yang bdn nye dah lawa tuh, tk payah lah nak diet ke ape ke. Nak ke korang bdn mcm aku ni? Aku sendiri pun tk nak mcm ni taw. Bersyukur k dgn ape yang Tuhan dah bagi.

Terima kasih sbb membaca entry aku yang kucar-kucir ni Hehe. Sgt merepek plus mengarut ye semua entry aku. Sorry lah. Aku pny cerita tk best mcm cerita korang semua. Idea aku pun tk belambak mcm korang pny idea yang mencurah-curah tuh Hehe peace :D