Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Tuesday 29 March 2011

Hi semua :) Harini dengan sukacita nya aku nak cerita siket pasal si gula-gula hati aku Teehee. Alright, firstly korang perlu tahu name dia dulu aeh. Name dia Mohamad Amirul Bin Ismail. Honestly dia memang lagi muda dari aku. Muda setahun~ Mcm mana yang aku btaw masa first post dulu. Dulu? Err tkd lah dulu mana kan. Baru bape hari yang lepas je kan.


Okayy, skrg ni dia keja. Yess mencari rezeki utk anak bini. Haha bini je, anak belum lagi. Ceh ceh ;P Dia tgh kejar masa depan dia actually :) Aku tk kesah dia nak keja sbb aku mmg suke lelaki yang berdikari tapi please lah aeh, pandai-pandai bahagikan masa. Bila keja, keja lah. Bila time kua dgn aku, please spent time just dgn aku je. Jgn lah time kua dgn aku, nak keja jugak kan. Agak lah ==


Relation aku dgn dia dah pun setahun enam bulan <3 Although bagi korang semua setahun enam bulan tuh tk lame, tapi bagi aku dah cukup lame okayy. Sangat susah nak pertahankan relation selama mcm ni. Macam-macam dugaan && rintangan yang perlu dihadapi. Omaigodd dah puas dah menangis, gaduh, mintak break ndd so on. Tapi alhamdulillah kekal jugak sampai harini. Actually 27 March hari tuh genap setahun enam bulan aku couple dgn dia. Tapi aku malas pulak nak update blog masa tuh Teehee.


Sumpah aku sayang gila dkt dia. Sumpah sayang dia sorang je sampai aku mati. Aku tk kan penah mungkir janji-janji aku nd tk kan penah tipu dia. Okayy tipu if aku tk penah rase mcm suke dkt lelaki lain but suke aku dkt dorang semua tk same mcm mana aku suke dkt mirul. Serious, aku tk boleh sayang nd chenta orang lain selain dia. Sayang, i love you <3


Kekasih hatimu,
Miaa.