Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Friday 20 May 2011


Selamat Pagi dunia :DD harini aku nak cerita siket pasal girl comel dalam pict tu. Seriously aku tak taw yg selama ni dia stalker blog aku. Sedang kan aku pikir takde sape yang nak bace blog kusam aku ni. Dgn entry semua yang mcm harem. Tak sangke ad jugak yang sudi bace semua entry mengarut aku tu. Wahh rase bangga pulak ttbe kan. Mcm kembang semcm je hidung aku ni Haha terima kasih sayang :) Appreciate it.

Dia teman kan aku semalam masa aku tgh sedih. Mcm-mcm dia bagy aku semangat supaye aku terus kan life aku tanpa air mate. Thank you sbb sudi amek berat pasal mia, bella :) Tak sangke dia baik mcm gini. Sbb firstly nmpk dia mcm sombong je. I thought budak ni mst kalau tegur tak balas pny. Laa salah tekaan tu. Hehe sbnanye dia baik gyle. Sorry salah sangke pulak. So, don't judge people from it's cover k.? Aku dah belajar semua tu. Hehe :D

Dia buat aku tersenyum saat aku tgh menangis. Pandai dia amek hati orang kan.? Untung lah wan dapat dia. Jyeah, mia doa kan awak dgn wan kekal sampai akhir hayat korang k.? Awak dah byk sabar dgn wan. Although mia tak taw semua tntg awak dgn dia tapy siket sebanyak mia dapat rase ape yang awak rase. Kite ni lebih kurang je. So, ape yang awak lalui, mia lalui jugak. Tapy mia yang rase dulu before awak bella. Awak baru rase siket, mia since sekolah dulu dah rase semua ni. Mia dgn mirul dah dkt 3 tahun kenal. Mana boleh nak lupe semua tu. Sbb tu mia mcm orang gyle bile dia tinggal kan mia mcm gini.



Si comel ni jugak peneman di saat aku down gyle skrg. Thanks sayang :) I appreciate both of you yang try nak buat mia happy. Mia sayang korang berdua <3 Cha, thanks sbb tolong mia nak pertahankan relation mia dgn mirul. Sedaye upaye cha try tapy still takde hasil kan.? Jyeah sampai skrg pun dia tak reply meset mia cha, call pun tak angkat. Btw thanks sgt-sgt sbb sudi dga semua probs mia. I love you dear <3 Kalau korang nak bace blog dorang ni, ni link blog mereka. Yang ni si comel bella pny nd ni si comel cha pny. Just click dkt name dorang tu k :) Bubye, selamat pagy dunia. Harini aku sedih gyle tapy aku terpakse ukir senyuman palsu :) Ni dia senyuman palsu aku. Buruk kan.? Mmg, aku taw dah. Terima kasih.