Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Friday 6 May 2011

Atchummmm excuse me. Hukhuk >.< Dah berhabuk dah blog aku ni. Ololo kesian nye, meh meh aku bersihkan siketttt, fuh fuhhhhhhhhhh teehee x) Alright habis dah sesi merepek. Kalau bab merepek, esok pagi pun tk habis taw Hihi. Well aku mmg di lahirkan untuk merepek je Hikhik. K kdah, harini aku nak cerita pasal ape yang terjadi semalam. Sgtt membahagiakan. Aww <3

Semalam aku dapat otp dgn mirul lama lama lama. Wink wink ;) Mmg style skrg kan wink wink, so aku ikut jelah. Hihi dasar pengikut tk bertauliah kau Amiera. Dushhhhh :/ Mule tuh ingat nak super saver tp ttbe kan line mxs problem tk boleh nak buat super saver. So, aku call jelah rm5 1 jam lebih je kan? Phew boleh tahan saket hati lah. Mxs ni mmg suke taw dengki kite orang. Babap kang -.-

After borak lebih kurang pkl 1 lebih kott ntah lah aku terus je tido. Bangun solat subuh then aku terus tido balik. Semangat gile aku bgn pkl 8 sbb nak kejut dia. Dia pegi keja pkl 8 lebih gitu. K aku lupe kedit aku dah habis. Keciwass taw tk, tk dpt kejut dia. Everyday kejut bile harini tk kejut rase mcm lain je. Mmmm sorry baby, bkn tk nak kejut tp kedit tkd. K aku tunggu je dia meset btaw nak pegi keja dah. Tunggu pny tunggu pny tunggu haih tk meset pun. Err sekali lg aku lupe, kedit dia tkd jugak. Agagaga bodoh nye aku -.-

Dgn hati yg keciwass, aku sambung tido balik (tk taw padahal aku mmg dah ngantok gila) Around pkl 12 something aku bangun aku tgk ad 1 meset nd 1 misscall. Aku bukak je meset dpt topup. Teehee terima kasih sayang Muah muah muah :* Then misscall td pun dari dia. Maybe dia nak tny kott dah dpt topup ke belum. Aku nak meset btaw dia tp cam dedo je dstb dia keja. Tp tk meset kang nnt dia terpikir-pikir dah dpt ke belum. Mmm aku meset jelah, btaw thanks. Mcm biase ayat dia, 'b tgh keja ni sayang. Nnt meset aeh?' K dah boleh hafal k -.-

Alhamdulillah nd bersyukur pd Allah sbb dah kembali pulih kan relation aku dgn dia. Hope hari tuh kali terakhir kite orang gaduh bsr. Tk larat nak gaduh lagi nd nak nangis-nangis bagai. Nd aku always berdoa supaye relation kite orang kekal sampai akhir hayat. Err ayat nak pegi mana? Haha harapan aku tuh k :P Sumpah aku sayang dia sorang je. Sayang awak sampai kite tutup mate sayang Muah :*