Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Monday 9 May 2011

Aku dah lama sbnanye nak post entry ni tapi aku malas nak post sbb tulah blog aku ni dah terbiar selama beberapa hari Kahkah (ketawa jahat) Aku kalau dah dkt rumah, mmg tk lah aku nak mengadap lappy 24 hours. Baik aku makan, tido. Tido sampai aku dah pening kepala sbb terlebih tido Haha. Teruk tk teruk tk? Baik kau ckp teruk. Kang aku tumbok kang! Ceh aku gurau je. Tk nak ckp dah. Lantak korang :)

K aku dah meleweh dah. Meh aku cite balik cite sbnanye yang aku nak post kan harini. Yeah ni cite pasal seorang manusia yang tk sedar diri. Tk taw lah motif dia hidup utk ape. Mmg utk saket kan hati semua orang ke ape. Tuh dia sorang jelah yang tahu kan. Tkd sape yang tahu muslihat dia. Muslihat aeh? Whoa gile misteri Huahua. Mmg dia seorang yang sgt misteri nd kurang ajar. Well, aku bkn suke-suke aeh nak ckp org kurang ajar tp nilah reality nye.

Semua hak orang kalau boleh dia nak rampas. Motif? Utk puaskan hati dia lah kott. Haha kesian bukan? Sgttt kan. Tkpe, Tuhan tuh adil kan? Skrg dia buat org, nnt-nnt dia pulak yang kena kan. Relaks je, tunggu dan lihat. Dunia ni berputar ibarat roda. Whoa ayat tk boleh blah. Haha BM A+ dher (muka penuh angkuh) Kahkah -.- -Dia ni seolah-olah tk taw ape hala tuju hidup dia tahu. Nak kate bodoh, pandai. Nak kate bebal? Agak nye kott ngeh ngeh. Jahat nye mulut aku. Bkn jahat tp mmg patut aku ckp mcm tuh. Tuhan je yang tahu k.

InsyaAllah satu hari nnt dia berubah bile dia dah terkena semua ni balik. Aku tk nak dendam nd tk suke nak balas-balas segala. Biar Tuhan je yang balas semua kejahatan dia. Aku just nak ingat kan je, kalau org buat kau mcm ni, kau gheti panas nd saket hati kan? Tp kau buat org, kau ingat org tuh boleh senyum je ke? Kau tuh lahanat lah manusia -.- Aku ingat lagi masa kau dpt siket balasan dulu, amboi pny lah melenting tp kau mmg tk gheti serik kan? Kau ulang lg perangai yang same. Mmg sungguh tkd perikemanusiaan pny orang.

Maaf kalau sape-sape yang terase. Kalau yang terase tuh sedar post ni utk dia, sila lah bertaubat ye. Dunia ni dah tk lama. Sampai bile kau nak rase diri kau tuh hebat? Skrg kau mmg dkt atas. Esok lusa? Kau mst merase jugak berade di bwh k. Sekian, terima kasih :)