Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Wednesday 6 April 2011

K malam ni aku nak cerite siket pasal boyfriend aku. Memandangkan mood aku tgh baik ni, hati tgh berbunga riang so mmg aku nak update something yang boleh buat aku tambah-tambah happy lagi Teehee. Okeyh sbnanye aku tk taw nak start mcm mana. Klu aku start mcm harem, korang paham-paham kan jelah aeh cerite aku ni Haha!

Full name boyfriend aku yang tercinta ni Mohamad Amirul bin Ismail. Aku tk taw aku dah btaw korang ke blum sbb aku mmg dah lupe semua post-post yang lepas. Ngeehee teruk kan kan? K dia seorang yang sangat manje nd romantic Aww mmg manje sangat-sangat-sangat k. Sumpah aku mmg cair gile bile jmp dia. Comel je bile dia manje-manje Hehe.

Dia jugak seorang yang carring. Sangat carring k. Dia mmg tk boleh tgk aku saket, nnt dia risau gile. Mmg aku suke care dia jage aku. That's why aku senang je bile bersame dgn aku. Aku tk pnh nak carik lain pun sbb aku taw dia je yang terbaik utk aku. Ssh k nak dapat boyfriend mcm dia. Aku taw mmg ramai sangat lelaki yang baik tapi dia dah cukup sempurna buat aku. Terlalu sempurna :)

Although sometimes dia agak baran tapi aku faham dia jadi mcm tuh sbb dia tension dgn perangai aku. Kesian kan awak sayang dapat girlfriend mcm kite ni. Sorry, this is my true colour. Serious kite mmg tk suke hipokrit Mmm. Hope relation kite kekal sampai bile-bile sayang. Muah :*


I LOVE YOU SO MUCH!