Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Thursday 28 April 2011

Hi Semua :) Sorry dah lame gila tk update blog. Busy lah dgn final exam yang mcm harem tuh -- Well, I've done paper Mat112, whoa mmg sgt terhebat paper Mat112. Msk dewan dgn pnh semangat, keluar dewan dgn linangan air mata. 3 jam aku dalam dewan tp 1 marks pun tk sure dpt ke tk. Phew terbaik kan? Dah agak ape result Maths aku kan? Hah dah dpt agak, diam jelah. Jgn nak kecoh, aku tgh geram ni --

Hati aku mmg tgh kusut skrg ni. mcm-mcm mslh k yang melanda. Dgn sorang hamba Allah ni yang perangai dia mmg mcm cibai gila. Sorry lah mencarut sbb tkd ayat yang baik dah sesuai utk dia. Kalau dah salah tuh, jgn nak salahkan orang lain k? Sedar lah diri siket. Jgn nak tunjuk perfect je budak. Tk kemana lah dgn perangai kau yang mcm tuh. Skrg org suke kau, lame-lame mst kau tkd kawan pny. Trust me lah kan. Berubah lah demi kebaikan kau sndri.

Aku malas nak update panjang lebar sbb aku mmg tkd mood lps dpt taw perangai dia mcm gitu. What the hell you baby. Perangai mcm haram kan? Kesian dkt you taw. Mcm tkd identiti sendiri kan. Mcm lalang boleh? Angin tiup kiri, kau kekiri, angin tiup kekanan kau kekanan. Alahai bodoh-bodoh je. Alright lah, aku malas nak ckp byk. Bwk-bwk lah bertaubat yew. Ingat dunia ni dah tk lame je taw :)

*Pssttt I falling in love with someone Shhhhhhh :)