Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Tuesday 5 April 2011

Eh hi :) Perasan tk, everytime aku post entry mst aku say hi dkt korang semua dulu kan before aku start cerita merepek aku. Ni tnd nye aku appreciate korang bace entry aku Hee :) Harini aku rase mcm perfect je life aku. Ntah aku tk taw knp aku rase mcm tuh. Semua nye mcm smooth je. Idk ape yang menyebabkan harini adalah hari yang perfect aku rase.

Well, as semua orang taw. Aku pny common test nd final exam dah dkt kan. Aku mmg belum ready nak hadapi tuh semua but I will try do my best utk common test nd final exam nnt. Aku mcm dah dapat something yang menyebabkan aku rase aku semangat gile nak study nd nak changed my life. Serious aku mmg nak ubah cara nd gaya hidup aku ke arah yang lebih baik. Aku dah lame hanyut nd tibe mase nye utk aku focus pd mase depan hidup aku :)

InsyaAllah aku akan jadi yang lebih baik dari sebelum nye. Doa kan aku supaye aku berjaya ubah hidup aku nd buat siket perubahan terhadap diri aku okeyh. Btw, sampai sini je post aku sbb aku nak pegi makan dgn mmb-mmb. Perut aku dah mcm-mcm bunyik dah Teehee. Kkkbye :)