Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Monday 4 April 2011

Assalamualaikum,

Okeyh okeyh ni post yang ketiga right? Well dua post yang lepas just mcm harem je then post yang ni mcm harem-harem Haha double lah pulokk ;P Actually aku tgh boring sangat so aku decide nak update blog. Although aku taw tkd sape pun yang bace blog ni tapi aku mmg suke sangat berblog-blogging :) Tk kesah lah ad yang bace ke tk ke, yang penting aku happy sbb dapat luah kan semua nye dkt blog nd rase mcm tenang siket.

Esok aku ad exam BBM. Apekah BBM? Huhu meh meh aku btaw. BBM tuh Bahasa Melayu Pengurusan Pejabat. Dga Bahasa Melayu mcm senang je kan. Tapi hakikat nye, Ya Allah susah sangat. Banyak sangat format yang kena hafal. Mmg pening kepala belajar BBM. Tk mcm BM mase time-time sekolah dulu. Haish sabar jelah. Name nye pun student, so kena sabar nd belajar bersungguuh-sungguh.

Around 3 weeks lagi aku nak Final Exam. Okeyh jantung aku dah mcm nak gugur ni. Serious aku mcm tk ready lagi nak amek Final Exam. Sbb kan sem 2 ni short sem taw. So semua subject kena belajar habis kan semua topic dalam bulan 3. 3 bulan je okeyh study 7 subject nd berpuluh-puluh topics. Oh god, mcm nak pengsan je ni. Alhamdulillah sbb dah habis belajar tapi masyaAllah Final dah dekat.

Korang, please doakan aku pass semua subject aeh. Serious aku tk nak repeat. Pening kepala nnt if repeat. Mcm-mcm kena fikir. Please aeh doa kan aku. Sumpah takut gile kena repeat paper :|