Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Sunday 15 May 2011

Tagged by Nurul Fathasshah. Sayang sikett, muahh >.< Lesbo aku ni kahkah.

1. Apa bnd yang paling penting dalam hidup anda.?

= Family, phone nd laptop ofc, IC, duit nd yang paling penting Amighul saya :) (banyak sbnanye, tapy malas nak senaraikan satu per satu)

2. Bnd terakhir yang anda beli dgn duit anda sendiri.?

= Beli pizza super supreme yang medium set pny.

3. Di mana tempat perkahwinan anda nd tema perkahwinan anda.?

= Whoa soalan cepu gangse ni. Actually lmbt lagy nak kahwin. Takpe meyh kite berangan dulu meyh. Haha XDD Teringin sgtt nak kahwin ala ala garden gitu. Dgn tema white nd apple green nd ofc ad colour pink-pink yang boleh nmpk kan girly-girly pny weeding. Hukhuk ala comel-comel gituuu >.< Nd ofc aku nak buat dkt dewan hotel kahkah matilah kau Amighul :P

4. Adakah anda sedang bercinta.?

= Soalan apakah ini.? Huahua dah taw lagy tny kan.? Haprak betullll. Haa jgn marah ye Fathasshah :) Ofc lah ya. Dah bincang tady pasal kahwin kan. Kalau takde calon, aku tak excited nak jwb soalan numb 3 tu kehkeh.

5. Berapa lama anda akan mencintai pasangan anda.? 

= Wah ni yang nak bagy ayat jiwangs ni. Hukhuk sampai mati lah sayang. Sampai hembusan nafas yang terakhir. Cewah cewahhhhhhhhhh :)

6. Antara mak/ayah mana korang lebih mesra.?

= Ehmm mama ofc :) 

7. Nama kan orang yang anda betul-betul nak jmp.

= Justin Bieber. Awwwwww see see dah gile meroyan dah. Haha! B, curik dia utk kite pleaseeeee.

8. Adakah anda membasuh baju anda sendiri.?

= Agagaga soalan alam perkahwinan. Kalau dkt hostel pun aku dobi, apetah lagy dkt rumah. Lu pk lah sendiri.

9. Pilih satu, peluk/cium.

= Nak dua-dua boleh.? Sbb dua-dua pun besttt :DD

10. 8 Lagu yang anda selalu dga:

= Tak boleh nak mntk byk lagy ke.? Haish.

  • Aishiteru-Zivilia Band.
  • Janji-Akim.
  • One less lonely girl-Justin Bieber.
  • You Smile-Justin Bieber.
  • Awan Nano-Hafiz.(mirul yang suruh aku dga. aku dga jela)
  • Hey soul sister.
  • Everytime-Britney spears.
  • Just the way you are.
Semua lagu dkt atas tu ad siket sebanyak kena mengena dgn aku :)

11. 2 blogger yang di pertanggungjawab kan amek tag ni:

Patut nye 6 orang. Aku buat 2 jela aeh.?  Ni pun aku random je Hihi :)