Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Friday 8 April 2011

Serious boring gile dkt rumah. Tk taw nak buat ape. Haish tp if dkt hostel, sebok je nak balik rumah then bile dkt rumah, aku pulak yg tepu tk taw nak buat ape. Haha pelik-pelik je kan. Every seconds nak ngadap lappy pun boring jugak kan. Nak makan pun rase mcm nak muntah je sbb terlebih makan, nak tgk tv alahai lagi boring. Conclusion nye aku tk taw nak buat ape. Ingat kan balik JB boleh lah jmp mrul, ni mrul pulak keja. Mmm better smlm tk payah balik JB. Stay je dkt dorm tp tp aku rindu dkt family. Oh ya, next week dah common test. Whoa aku blm study ape-ape pun lagi. Math dgn Agama pulak tuh. Haiya dr td dok terpikir-pikir nak buat ape. Baru skrg aku taw ape nak buat. Study utk common test. Aku nak naikkan pointer aku. InsyaAllah akan jadi lebiih baik dari sem yg lps Hehe meh amin ramai-ramai meh :) Gtg peeps, bye.