Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Thursday 14 April 2011

Peeps,

K aku mmg sunyi sangat skrg ni. Serious doo aku nak bahagia mcm org lain, sumpah jelous tgk semua org happy je dgn boyfriend dorang. Mmm aku mcm dah redha je dgn takdir yang Tuhan dah tentukan. Aku dah tk larat nak pertahankan relation ni lagi. Sbb just aku yang terhegeh-hegeh dkt dia. Mcm org bodoh menangis, merayu semua then dia slumber je maki aku.

Mmb mmb aku semua ckp aku bodoh sbb sayang org mcm tuh. Tapi aku mmg tk boleh hidup tkd dia. Aku sayang dia lebih dari pape. Aku setia mcm nak mati dgn dia tapi dia boleh buat aku mcm ni je. Ya Allah, saat ni aku mmg dah down gile. Aku perlukan dia ad dkt sisi aku. Aku sangat perlukan dia. :( Knp aeh aku mst rase semua ni. Knp mst aku yang dipermainkan? Aku nak rase mcm org lain rase. Di sayangi, dicintai, dihargai boyfriend dorang. Happy je kan. Hmmm :(