Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Saturday 2 April 2011

Okeyh tuh je yang aku mampu nak letak title utk entry kali ni. Sbb nye pny lame aku pikir, cume tuh jelah yang termampu diletakkan Haha! Actually aku tk taw nak update pasal hape ni. Dah bape hari aku madah tkd mood je. So nak update blog pun mcm malas je == Ni pun aku mcm nak tk nak je update sbb mcm kesian je nak tinggal kan blog lame lame. Teehee//


Today tkd ape pun yang menarik yang nak di hebohkan. Selain aku terpakse pegi Kemahiran Insaniah pagi tadi. Bangun seawal pagi semate-mate utk dga ceramah selame 4 jam. Err sangat menarik bukan?--" Aku tk taw ape motif nak buat ceramah-ceramah mcm tuh. Aku tgk semua orang tido. Setiap sem nak buat ceramah then student bile kua dewan, semua tk ingat ape-ape dah Haha! Apelahh.


Cukup sampai dkt sini je okeyh. Tkd idea nak update panjang lebar sbb mood still kureng lahh == Hah kan, madah muke nak mcm ni == je. Haish, Bubye!