Hai I'm Miaa :) 19 years old this year. Already taken by Mohamad Amirul Bin Ismail ♥ Diploma in Office Management and Technology-UiTM.

Sunday 27 March 2011

Hello, Hai semua :) Act aku bukan orang baru dalam arena blog ni tapi ni acc blog aku yang baru. Sbb nye blog lame aku, aku dah delete. Whoa knp aku delete? Jgn tny knp okayy. Hihi sbb aku malas nak cerita. Lagi pun if aku cerita, korang tk boleh dapat kan balik pun blog lame aku tuh. Serious shit aku sayang gila dkt blog lama aku tuh. Tapi ape kan daya, terpaksa delete. Mmm 


Okayy meh meh kenal dgn aku :) Full name aku Nurul Amiera Binti Mohd Sabri, already 19 this year :) Blm tua lagi kan kan? Haha tuh je kot yang korang perlu taw pasal aku. Hah before aku lupe, aku dah ad boyfie Teehee. Name dia Mohamad Amirul Bin Ismail <3 Aku sayang dia sangat-sangat. although dia lagi muda dari aku, peduli hape aku kan. Cinta tk mengira usia Cewah Haha! Alaa muda setahun je kot. Apedehal =='


Aku rase cukup sampai sini dulu sbb aku nak YM dgn mrul Haha. InsyaAllah aku akan sentiasa rajin update blog aku ni. Hehe tk kan terbiar mcm blog laem aku tuh lagi. Teehee mungkin lah tk kan jadi jadi mcm tuh. Alright, aku blah dulu aeh. Kkbhaii :)